Lichidul de frână Brembo Racing LCF 600 PLUS este conceput special pentru a asigura cele mai bune performanțe posibile: este utilizat de Top Team-urile MotoGP și SBK.
Fără nicio excepție, acesta este cel mai bun fluid de frână disponibil pe piață. Are un factor de compresibilitate scăzut la temperaturi ridicate și un punct de fierbere foarte ridicat.
Cu toate acestea, având în vedere "calitatea" higroscopică notabilă, durata de viață este limitată (aceasta depinde de mulți factori, dar este în general între 2000 și 4000 km). Brembo Racing LCF 600 PLUS depășește cerințele specificației americane FMVSS 116 DOT4.
Este compatibil cu toate sistemele de frânare Brembo și poate fi amestecat cu alte lichide de curse DOT3 și DOT4
(cu toate acestea, se recomandă să scurgeți tot fluidul vechi din sistem).
Brembo LCF 600 Plus nu trebuie utilizat în sistemele de frânare care conțin piese din magneziu.
Pentru motocicliștii cei mai pretențioși, Brembo Racing LCF 600 PLUS, oferind cele mai bune caracteristici posibile sub stres pentru cei care circulă pe pistă sau orice tip de competitie.
Principala caracteristică a unui fluid de frână este coeficientul său de compresibilitate extrem de scăzut și rezistența notabilă la temperaturi ridicate (punct de fierbere), prevenind orice variație mare a volumului său, având în vedere temperaturile ridicate de lucru pe care le poate atinge în timpul fazelor de frânare.
Aceste temperaturi depind de continuitatea și intensitatea acțiunii de frânare; de fapt, lichidul are o temperatură de lucru cuprinsă între aproximativ -40C ° și mult peste 200 ° C, deci cu cât punctul de fierbere este mai mare, cu atât caracteristica lichidului este mai bună.
Ca urmare a caracteristicilor sale, lichidul de frână absoarbe ușor umiditatea. Acest lucru duce imediat la o reducere a performanței sale până la punctul în care devine complet ineficient. Datorită tocmai higroscopicității sale (adică tendința de a absorbi umezeala din aer), lichidul de frână se deteriorează în timp și pierde caracteristicile menționate mai sus, dezvoltând tendința de a produce bule de vapori de apă pe măsură ce temperatura crește (efectul „Vapor Lock”) , prin care se dezvoltă bule de vapori). Aceasta prelungește treptat acțiunea manetei de frână odată ce s-a încălzit.
Graficul arată deteriorarea diferitelor lichide de frână pe baza umidității absorbite. Puteți observa că deteriorarea caracteristicilor lichidului de frână este imediată, chiar și în cazul unui procent mic de apă. Prin urmare, este o idee bună să îl țineți sub control, înlocuindu-l când este necesar.
Din acest motiv, lichidul de frână trebuie să aibă anumite caracteristici specifice:
° să fie cât mai incompresibil posibil
° au un punct de fierbere ridicat
° au vâscozitate scăzută
° să fie stabil chimic
° să fie inert chimic în raport cu garniturile
Cantitate recipient: 500ml
Informatii conformitate produs